poniedziałek, 25 maja 2015

Zaczynamy!

Cześć!
Jak wiecie, blogów o tematyce odchudzanie, diet, ćwiczeń jest masa i pewnie zastanawiacie się, po co kolejny? Również tak myślałam przez kilka dni, ale postanowiła - ZAKŁADAM BLOG. 
Dlaczego? 
Robię to ponieważ, dzięki temu mam większą motywację. Czuję, że ktoś na mnie liczy, że tutaj każdy może przeczytać moje porażki i sukcesy, więc muszę się starać.
A DOKŁADNIEJ: Nie chcę pisać i czytać, że znów się nie udało.


A więc do rzeczy...

Nie, nie jestem gruba. 
Nie, nie jestem chuda.
Jestem szczupła, ale tłuszczu mam za dużo.

Jak mnie to denerwuje - siadam i robią mi się fałdki! Schylam się i grawitacja działa, brzuch leci w dół.

Koniec, zaczynamy.

  • Obecnie ważę : 56 kg
  • Mój wzrost: 161 cm
  • Obwód ud: 53,5 cm
  • Obwód brzucha: 84 cm
  • Obwód talii: 70 cm

Mój cel: 

  • Waga: 50 kg
  • Obwód ud: 48 cm
  • Obwód brzucha: 74 cm
  • Obwód talii: 63 cm

Przyłączycie się do mnie? 
Z doświadczenia wiem, że grupa innych ludzi bardzo motywuje. Chciałabym nie zostać z tym sama, bo to nie łatwa rzecz. Trzeba mi siły, wsparcia, otuchy.
Jeśli więc macie ochotę, piszcie do mnie, chwalcie się efektami, mówcie o swoich doświadczeniach. Niech w końcu nam się uda!


Jeśli chcesz podzielić się ze mną swoją przygodą z odchudzaniem, 
czy tylko porozmawiać, żeby wspólnie się motywować do dalszej pracy, pisz :

vivilea98@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz